poniedziałek, 10 października 2016

Dyniowe smoothie z jabłkiem, bananem i kiwi

Ostatnio szalenie modne zrobiło się przygotowywanie różnego rodzaju napojów na bazie owoców i warzyw i wypijanie ich z impetem z przepięknych szklanek, koniecznie z rurką i fajnie :) taką modę to ja kupuję :). Pomijając już szklanki i rurki taki napój jest bardzo zdrowy, zawiera ogromną dawkę witamin a jednocześnie stanowi mega szybki zastrzyk energii świetnie przyswajany przez nasz organizm. Wbrew pozorom do takiej małej szklanki można upchać na prawdę sporo owoców i niepostrzeżenie przemycić różne warzywa, które no może my byśmy zjedli, ale nasze dzieci już niekoniecznie ;) Zmieniając poszczególne owoce i warzywa powinniśmy się raczyć takimi specjałami każdego dnia, u mnie z tym ciężko, zwykle taki napój robię gdy mam już bardzo dojrzałe, przeleżane owoce na parapecie a jak u was? Jestem ciekawa czy pijacie takie cudowne napoje codziennie? A jeśli tak to jakie są wasze ulubione smaki? Mój ulubiony przepis znajdziecie poniżej, połączenie dyni, jabłka, banana i kiwi smakuje na prawdę wspaniale. Serdecznie polecam!!!

Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami puree z dyni (przepis TUTAJ) to polecam wam też przepis na jesienne ciasto dyniowe lub  torcik marchewkowy z dodatkiem dyni 
smoothie z banana i kiwi





Składniki na dyniowe smoothie:
- 1 banan
- 1 kiwi
- 1 małe jabłko (lub 2-3 łyżki gotowego musu jabłkowego, może być ten dla niemowląt)

- 2 - 3 łyżki puree dyniowego z przepisu dostępnego TUTAJ

Sposób przygotowania:
  • Jabłko płuczemy, obieramy ze skórki, wydrążamy gniazda nasienne, kroimy na mniejsze kawałeczki i lekko podgotowujemy w niewielkiej ilości wody, studzimy, wrzucamy do miksera
  • Pozostałe owoce płuczemy, obieramy ze skórki, kroimy na mniejsze kawałki i też wrzucamy do miksera
  • Puree z dyni też wrzucamy do miksera
  • Miksujemy wszystko razem do uzyskania gładkiej, gęstawej konsystencji

dyniowy napój z jabłkiem, bananem i kiwi


9 komentarzy:

  1. Z pewnością bardzo smaczne, sycące i zdrowe ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim piękny kolor przydał bi mi się taki łyk witaminek

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaminy w płynie, mniam bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie smoothie:-) Ten przepis jest bardzo fajny. Już wiem jakie smoothie sobię zaraz zrobię :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały koktajl <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm wygląda bardzo kusząco to smoothie :> Ja swego czasu miałam wielką fazę na nie, ale to bardziej wiosną-latem, teraz bardziej skłaniam się ku cieplejszym napojom, a owoce jem w innej postaci :P Ale pamiętam, że u mnie królował szpinak-pomarańcza-banan :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro na śniadanie jak znalazł. A na obiad...zdrowolandia.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Często zmiksowane kiwi psuje nam cały koktajl bo robi się gorzki :/
    Ale generalne bardzo smakowicie połączone smaki :)

    OdpowiedzUsuń

Translate